Followers

do you like ? :)

Saturday, July 23, 2011

Busy month.

Omaigod, lama gle dah tak update blog and I miss Blog so much, lama dah dia tak dengar rintihan aku. Macam-2 yang terjadi sekarang, memang banyak cerita yang baru dalam hidup aku. Memang aku nak update sangat, tapi tak sempat, masa memang terlalu cepat. bergerak dgn laju. Memang nak cerita, nak celoteh, nak bebel banyak-2. But, memang masa cemburu dengan aku. Langsung takde masa nak update or what. Sibuk dgn kerja harian, exam, tutorial, assigment asspecially. banyak sangat kerja. Banyak yang kene fikir. Memang banyak. Kalau nak dikirakan, memang boleh gugur rambut nih -.- Macam-2 benda jadi, kalau nak diceritakan memang tak kan habis. Tapi Alhamdulillah semuanya okay boleh lalui dgn sabar. Ini semua dari sokongan mama, kawan and asspecially Asri Faiz. Thank You so much! You are my sunshine after my family :'> 

Huh *mengeluh untuk exam* err, baru dua paper lepas. terkejut bila tengok dewan untuk final sem macam nak amek SPM. Wow, siap no meja yang telah diberi and memang macam SPM dulu lah. and that make me scared of. Alhamdulillah, boleh jawab dgn tenang, dgn cermat, BUT! itu untuk sbjk business. Sbjk iT kantoi. Ugh! Susah gle. Aku dah hafal, bila masuk dewan tuh semua lupa. Gara-2 masuk lambat. Ugh bengang gle. Memang dah perah otak tuh gle-2 punya but still tak boleh, then pukul 4.30 memang dah tak boleh nak go on langsung, dah tak boleh fikir apa dah. Then, ada soalan tentang sbjk tuh, dia tanya: What your comment about this subject? And, my answer is: Difficult, because i hate this subject. Ugh! Percaya tak? HAHA, begang gle sebab apa yang aku baca, hafal. Dia tak nak keluar. So now, aku ada lagi 3 paper that is Math, Eng and iT app. Hope boleh jawab dgn tenang seperti mana aku jawab business. Sangat enjoy. Insyaallah, nih semua berkat dari doa mama. Doa seorang ibu sangat bermakna :)

No comments:

Post a Comment