Followers

do you like ? :)

Tuesday, July 12, 2011

revision break

Dah bulan 7 dah? cepat gle kan masa? aku rasa, aku masih baru kat kolej tuh. rupanya dah 3 bulan dah. Alhamdulillah, memang banyak dugaan yang kene lalui. ermm, biasa lah tuh. baru nak mengeali orang luar, orang muda, tua. kolej life sangat berbeza dengan school life. i think, school life is better than college. mcm mcm peel kene layan, dgn yang tuh, dgn yang nih. yes, aku boleh laluinya dgn tenang dan sabar :) semua itu datangnya dari Allah S.W.T, mama terutama sekali yang banyak membantu dalam menyiapkan assigment, nasihat, naik kan semangat untuk study. thanks a lot. to my boy, thank jugak atas nasihat dan sokongan. kawan kawan ika espiacially. iloveyousomuch okay bestie? aku tunggu kempulangan kau dari arau :'>  rindu nak hang dgn awak laa ika. tapi, kita next week exam, mcm mana nak hang ehh? haih, takpe kita akan carik jugak masa untuk awak ika. lama saya tunggu awak pulang dari arau. huhu, nanti bawak ole ole untuk saya ye? hehe tak main main je. nanti kita lepak sampai lebam kay? buat kerja gle dgn awak. saya nak awak pakai tudung kalau keluar dgn saya,  saya lebih suka awak bertudung tak kira malam atau siang. kay? so, nanti dah balik sini terus call saya. saya tunggu awak :'D pastuh nanti awak mesti cerita mcm keadaan awak di arau kan? tak sabar masa tuh hihi. saya tunggu awak nih nur zalika razman 

No comments:

Post a Comment