Followers

do you like ? :)

Thursday, June 23, 2011

That Night with LOVE.

Penat gile dua hari tak cukup tidur. First night pergi downtown. Sampai Danau. Huiii, penat. Blik kolej pukul 7 lebih. Pastuh balik tuh rasa tak cukup rehat, gerak dalam 10 kot. Haa yelah, aku tak siap apa pun lagi -.- dah laa selekeh, Orang lain nak voke lebey jee, segan pulak aku. Aku ingat dorang pakai simple je. Huhu, malu malu. Dah laaa time tuh gaduh dengan love aku. Aduh, memang I tak nak pergi pun mula mula, but Qeelah mengajak beria-ria. Kata dia malam nih je kita boleh keluar. Haish, yelah yelah. So, I pun follow dengan perasaan yang sangat malas kan -.- yelah, tengah sebok bercinta kat fesbuk tuh dengan orang lain. HAHAHA. Waktu tuh pulak bobtaknak ikot. Adoyy, aku dah fikir caa macam mana nak ajak dia daripada berbaik. Fikir fikir dan terus berfikir. Tetibe tangan aku type kat handphone and sent. Bila dah sent baru terfikir adoy betol ke apa aku buat nih. Lantak laa, nih je peluang aku nak dia follow malam tuh. HIHI,

10.00 pm

Tetiba Qeelah hon depan rumah. Wah! lagilah. Aku tak siap apa pun lagi, aku dah cakap kalau nak gerak miskol. Dia boleh bantai lupa. Geram gak aku. Yelah tak siap apa pun lagi. Salah aku jugak. hihi :D malam tuh memang takde mood, takleh nak buat apalah kan? Takde mood sebab hati tengah bergelora. Nasib baik aku nih baik. Kalau orang lain, dah memang tak nak pergi. Yelah, siapa tak sedih CLASH pulak. Haish, memikirkan yang kawan aku tuh baru keluar dari kandang kambing, so obey jelah. AHAHA, babyy duduk depan. Tak bertegur pun. Hehe :P

Sampai dah kat downtown Bandar Tun Razak, amboi seronoknya dia bergelak ketawa dengan Qeelah. Tahu dia pun sedih jugak . Cover lebih. So pergi lah jalan jalan mengelilingi downtown, banyak jugak barang dia, nak jee curi. Nak beli takdo pitih kan? HAHA. Langsung tak mintak kat mama -.- memang takde mood nak keluar lah orang kata. Takpelah bila free, ajak lah sape2 yang berkereta pergi. Hmm, so malam tuh dalam hati rasa nak tegur je dia. Tapi takde peluang langsung nak bertegur. Qeelah berkepit je dengan aku. Macam mana nak jalan dengan dia, dia pun tah ke mana merayau, melilau. Asyik lalu depan je, Haih, geram sangat. So diorang pun decide nak pergi Danau, sebab downtown sini tak banyak barang katanya. Aku ikot je, tak kesah.

Otw lah kami semua ke Danau. Sweet pulak Meera dgn Abe die. Jeles pulak aku. So otw nak ke sana tetiba boleh pulak keluar lagu Love Story. Haih, tahu tahu jee Taylor Swift nih aku tengah gaduh dengan bob -.- So, aku pun nyanyi lah kan. Nyanyi nyanyi punya nyanyi, tetibia rasa nak baik dengan dia. Haih, tapi tak tahu macam mana, ego tinggi pulak! kan? So buat bodoh jelah kan. Sampai kat Danau, tengok takde pulak yang bukak. Aiseh man, then dorang pun cadang nak pergi makan. Aku follow jee, tak kesah. Tah mana tah dorang bawak aku, sampai lah satu tenpat. Ramai gila manusia yang lepak. Katanya special thing kat sini Nasi Lemak, and apetah kuew tiau. Whatever lah, aku tak makan pelik2. So aku punya lah excited nak makan. Nak makan waktu pagi tak boleh takot nagntok, so makan laa malam tuh. Beli lah harga RM1.50 tengok2 kacang takde, Aik. tak kan habes. Bila tanya dia kata memang takde. Cehh, so rasalah. Hmm TAK SEDAP LANGSUNG! HAHAH nyesal jugak lah beli, dengan air dia masam gila. Pergh! memang aku dah tak nak pergi sana dah lah pun. Tak habes pun, tengok si bob tuh beli ayam denagn telur. Ya Allah sedapnye lah kan, sekali tetiba dia bagi aku telur. Terkejut gilooo weh! HAHA. So makan jelah, rezeki kan jangan ditolak. 

Alhamdulillah kenyang, so tetiba ada text masuk. Ingat eyda tengok dia. Dia ajak pergi jumpa dia kat kereta. So alu pun pergi kerana terlalu rindukan dia. Dia pun mintak maaf semua, dia kata dia pun rindu aku jugak. Dan kami pun bersama kembali :) Dan pulang pada pukul? Entah laa tak catit pulak. Dalam 1245 kot. So good Night. HIHI.

No comments:

Post a Comment