Followers

do you like ? :)

Thursday, June 16, 2011

Cemburu Yang Teramat


Hmm, kenapa she always keep on in my mind? Whos that girl? (gambar yang tertera di atas)

untung lahh ada orang sayang. Kan? Aku pun ada orang sayang jugak. Sebelum sebelum nih aku tak pernah cemburu dengan mana mana couples lain kat luar sana, aku pun tak tahu kenapa aku cemburu dengan AQILAH ABDULLAH & SHAH M ISKANDAR -.- Kenapa ye? Apa yang unik tentang mereka dan membolehkan saya cemburu dengan mereka? Tapi rasenya saya lagi beruntung sebab dapat jumpa boyf saya hari hari. Hmm, Saya nak tahu apa yang tertarik dari mereka. Apa dia? Nak tahu! Lawakan Que tuh? Secucuk dengan megat. Hope korang kekal. Kay? :)

Saya dapat kekuatan diri untuk berjauhan dengan boyf daripada Que. Saya tengok dia begitu cekal menempuhi dugaan yang terpaksa dia harungi. "berjauhan daripada BF setelah bertahun lamanya bersama hinggakan satu hari terpaksa berjauhan" kuatnya dia, tabahnya. Memang nampak dari luaran dia seorang yang tabah. Tapi kita tak tahukan dalaman dia macam mana kan? 

Dari situ, aku rasa kesal, malu dengan BF aku. Hmm, kenapa aku perlu sekat dia pergi melanjutkan pelajaran dia? Achive his dream. Huh, aku memang GF yang bukan membimbing BF kearah yang benar. Dah lah tak kasi dia pergi melanjutkan pelajaran, ugut pulak tuh. Ohmaigod, apa yang kau buat nih Anis? Sesal sekarang pun dah takde guna, dia dah daftar nak masuk dah pun :/ Aku tak tahu nak mintak maaf dengan dia macam mana, aku malu. Aku sangat malu. Aku serba salah, Bie. I mintak maaf sebab halang cita cita youu, sepatutnya you pergi mmu / mmc / karangkraf. But, disebabkan you sayang I, so you have to forget about your dreams, I keras kepala, langsung tak nak dengar you nasihat, you cakap. I tahu Isalah, I mintak maaf sangat.

Bie, I mintak maaf sangat. I tahu I takboleh jadi GF yang baik untuk youu. Kan? Saya tahu sangat. Saya mintak maaf atas kelakuan saya yang teruk nih, yang keras kepala. Saya tak pernah fikir sebelum apa saya nak buat, ikot suka jiwa, hati saya je kan? Awak sanggup lupakan impian awak untuk cinta kita? Ouhh, itulah pengorbanan yang paling BESAR yang pernah awak lakukan, Saya? Hmm, never and never. Yess, I know :/

P/s : sorry que sebab curik gambar, Sebab time tuh youu tak online, tak sempat nak bagi tahu you. sorry. Hope you tak marah :')

No comments:

Post a Comment