Followers

do you like ? :)

Saturday, June 11, 2011

AISHITERU






Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
saat ku harus bersabar dan trus bersabar
menantikan kehadiran dirimu
entah sampai kapan aku harus menunggu
sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani
hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
kadang kuberpikir cari penggantimu
saat kau jauh disana

hari hari saya menunggu awk call tapi awk tk call langsung selama seminggu , hmm sakit hati saya nih . org tak tahu betapa penatnye menunggu nih . ini bnda yg paling sukar untuk saya jalani . sunyi je tanpa awak di sisi saya . saya takot kalau saya terfikir nak mencari teman lain untuk teman kan hidup saya sewaktu awak berjauhan . sebab saya masih sayangkan awak . tapi saya sangat sunyi sebab saya takde teman untuk teman saya !

Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
entah penantianku takkan sia-sia
dan berikan satu jawaban pasti
entah sampai kapan aku harus bertahan
saat kau jauh disana rasa cemburu
merasuk kedalam pikiranku melayang
tak tentu arah tentang dirimu
apakah sama yang kau rasakan


bila dah busy , langsung tak contact saya pun dah curiga apa yg awk buat sampai tk sempat nk contact saya , tak kan kejap pun tk leh kn ? hmm , saya pun tak tahu berapa lama lagi saya patut bertahan untuk menunggu awk call saya , kadang kadang saya rasa cemburu dengan awk , tahu knp ? sbb awk kat sana ada kawan , bila awk balik skolah awk dok asrama awk still ada sahabat yg boleh teman awk suka duka . saya balik skolah duduk rumah ,bosan . tkde kawan . saya dah mcm org gle menunggu awk telefon . sampai tk tentu arah dah hidup saya nih terlalu rindukan awak . apakah sama yang kau rasakan seperti aku rasa di sini ?


walau raga kita terpisah jauh
namun hati kita selalu dekat
bila kau rindu pejamkan matamu
dan rasakan a a a aku
kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
percayakan kesetiaan ini
akan tulus a a ai aishiteru


Walau kita jauh , tapi hati kita sentiasa dekat . itu janji kita berdua ! masih ingat ? dan saya pernah pesan kat awak klu awk rindukan saya , awk pejamkan mata awk dan awk akan rasa yg saya sentiasa ada di sisi awk . kam ? waktu tuh kuatnya cinta kita merasakan tak kan rapuh dan goyang . awak percayakan kesetiaan saya di sini dan saya pun percayakan kesetiaan awk di sana . sama sama pegang pada janji !

hapus sendiri pikiran melayang terbang
perasaan resah gelisah
jalani kenyataan hidup tanpa gairah
banyak segala misi dan ambisimu
akhiri semuanya cukup sampai disini


Semua tuh saya jalani dengan tabah , menunggu kepulangan awk kembali pulang ke sini untuk bertemu saya . saya cukup sabar menanti awk . memang terlalu banyak dugaan yang perlu saya alami . Tapi bnda cukup laa sampai setakat ini saja . saya dah tak cukup untuk menyeksa diri saya menanti awak ke pangkuan saya . diri saya sangat terseksa . Maaf . semuanya bersebab , bukan sengaja ! lagipun awak dah bahagia dan saya pun dah bahagia :) simpan saje kenangan kita ! cinta saya terhadap awak seperti di atas , semakin lama saya bersama dgn awk , semakin lama cinta saya hilang makin lama makin sedikit sehinggalah ianya hilang dalam sekelip mata .

No comments:

Post a Comment