Followers

do you like ? :)

Saturday, June 11, 2011

10 JUN 2011

wah ! harini entri saya nak menceritakan tentang lawatan sambil belajar . *under sendiri k ? hehe :) harini kami "saya , nabilah dan asri" peri ke PETROSAINS ! best doe pegi sana :) rasa mcm nk pegi je lagi . dah makin besar dah petrosains tuh . thanks belanja saya ye kawan kawan :) aik , kawan ke ? HAHA , alah sekali latuh kn . hmm , bialah org nk kte skema ke apa ke pegi petrosains euwww ! huh , aku berhak pergi mana mana pun k ! so shutties . HAHA , whatever is have fun . 

sesiapa nk pergi sana lepas nih jangan pakai SKIRT , HILLS , TUDUNG YANG SELEBEH LEBEH ! HAHA , menyesal kay -.- yelah , keputusan buat last minute , kejap nk pi tgk wayang , kejap nk pi petrosains . haih . so lepas nih mmg saya nk pegi balik k ! sbb tk puas dgn handbag nye , tudung , huh ! lepas nih sila pakai SELUAR sebab senang nk lompat sana lompat sini lari sana lari sini . and please pergi waktu budak budak skolah because of ticket cepat sold out and ramai sgt org sesak and panas and berebut nk tgk ini nak tgk itu kene beratur and so on . tapi klu pergi hari biasa myb byk bnda dia tk bukak . so tk best laa sbb tk dapat nk cuba byk bnda kn ? tapi apa pun hari tuh mmg sangat best and enjoy very much :) silap sbb pakai maxi dresssssssss ! bie , please nty satu hari nanti kita pergi lagi sekali boleh ? nak amek gambar muka org tua . HAHAHAHAHAHA ;DD whatever is thanks so much !

No comments:

Post a Comment