Followers

do you like ? :)

Monday, May 30, 2011

Zzzz !



Haa! dapat pun log in blog nih, setelah bersusah payah tadi boleh pulak tkleh on kn. tension betul. tkpe dah setelkan dgn yahoo. haha. nasib baik aku nih penyabar orgnye, klu tk dah lama aku bakar syarikat blog nih. klu aku tkleh bukak sorang, semua org tkleh bukak. MUAHAHAHA! lepas nih tulis kat diary jelah, haha. jahat pulak! hmm, lama dah tkleh on blog nih, nk release tension pun tkleh. lagi tension adalah, boleh pulak tkleh bukak. haish, okay tutup cerita.

Okay, bukak cerita baru. hmm, bukan nk ngumpat, tapi nk luah kan luka di hati nih. hmm, korang suka tk org yg kuat rahsia? hmm, ada yg kata tk kesah, ada yg kata kesah, aku pun sebenarnye tk kesah. tahu masing masing ada rahsia diri masing masing kn? hmm, tapi klu dah tknk btau rahsia kat aku, kau jgn nak bukak cerita depan aku kn. mcm mne klu aku cerita dgn member aku, then kau ada dgn ktorang, pastuh kitorang cerita cerita rahsia kitorang dua pastuh kau tny knp, ada apa, siapa, bila whatever laa yg kau nk tny. pastuh aku ckp TAKDE PAPE! kau rasa terpinggir tk? kau rasa aku nih member kau tak? kau rasa marah tak? huh! tah laa, klu aku ckp pun, kau mne nk phm apa kn. SEBAB KAU TKDE DI TEMPAT AKU! ish, klu perangai kau mcm nih .malas aku nk kawan dgn kau. aku tkde kawan pun tk kesah, tak heran laa! kau simpan jea rahsia kau tuh sampai berkulat! huh.

No comments:

Post a Comment