Followers

do you like ? :)

Saturday, May 21, 2011

AKU BUTUH KAMU!



Baby, i sayang you kay! sumpah tk typu, i tkde laki lain dalam hati i nih :'/i jujur dgn u sebab i nk u tahu setiap apa yg terjadi pada diri i. itu jea! tkde maksud apa2 pun, sumpah skrg i tk suka dia lagi. please laa caye ckp i. kitorang dok jauh, klu dia pegi sini, i pegi sana. tk typu! betol. u jgn salah phm pulak :( i tak curang dgn u pun. hmm, harap u percaya dgn i :'/ i syg u gle2 ouhh! susah nk jumpa org yg sebaik u. sumpah susah, 1 dalam 1000. i tahu i untung dapat u. susah i nk lepaskan u. hmm, i masih memerlukan u dalam hidup i. bukan kerana duit, dan sebagainye. tpy hanya u yg paham i, i dah penat nk mengenali org baru. cukup apa yg ada. harap tuhan panjangkan jodoh kita :'/ Amin! AKU MASIH MEMERLUKAN KAU DALAM HIDUP AKU! HANYA KAU YG BOLEH TENANGKAN AKU SEKIRANYA AKU ADA MASALAH! NGERTI? ;"( maafkan saya, saya tahu saya salah dgn awak! tkpe, awk ameklaa bape byk masa pun yg awk nk. sy tk kesah, asalkan awk ttp syg sy semula :'( lama kita bersama, lama kita cipta kenangan,

No comments:

Post a Comment