Followers

do you like ? :)

Tuesday, September 6, 2011

Ramadhan

Yeah, ramadhan kali ini sangat bermakna buat aku. Bermakna kea? Makna laa kot :') hanya orang yang berkongsi kasih dngn aku sahaja yang mengerti. Kan? Banyak dugaan yang Maha Esa beri pada ku untuk memberi latihan supaya bersabar dengan alam duniawi yang sementara ini. Ye, dengan kekuatan yang ada dalam diri aku ini Alhamdulillah, aku bisa tempuh seorang diri, bersama rakan dan teman seperjuangan. Kita semua penyabar Alhamdulillah tuhan kurniakan semangat itu pada kita semua. Aku bersyukur kerana dapat atasi masalah dengan penuh sabar dan tiada apa-2 yang berlaku di antara kami semua. Tuhan tahu kekuatan diri aku takat mana. Semuanya juga sudah berakhir, harap tiada lagi masalah yang timbul. Cukup banyak kenangan pada bulan Ramadhan ini, yang manis, yang pahit, yang masam semuanya cukup lengkap. Ada baik, ada juga buruk. Kalau semuanya baik, tak indah dunia ini. Benar kan? Terima Kasih sahabat, Kawan sejati, Kawan special kerana memberi semangat kepada aku untuk teruskan lagi hidup dengan dugaan yang sering hadir dalam hidup ku. Dan terima kasih juga kerana sanggup menempuh dugaan bersama ku. Tuhan maha adil, tuhan telah kurniakan ku sahabat yang sangat prihatin tentang aku. terima kasih sekali lagi Syfq Zainal, Syedasiah. Aku sayang korang, tk lupa juga Mama, Abah, Sue, Abanglong, Abangchik :)

No comments:

Post a Comment