Followers

do you like ? :)

Tuesday, April 26, 2011

We have been together for one year :')

Terlalu byk kenanag manis, pahit, masin, masam yg kita tempuhi bersama selama setahun. Thanks a lot be a part of my life :') I hope kita boleh kekal lagi lama, ramai yg doakan kita. Saya bersyukur ke atas Ilahi kerana masih memberi peluang kepada kita untuk bersama lagi dan panjangkan umur kita. Alhamdulillah, setakat nih semua masalah masih kita dapat tempuhi dgn sabar. Terlalu byk kenangan kita. Sukar untuk saya lupakan. Terima Kasih byk byk atas pengorbanan awk selama nih yg tk terhingga. Jasa baik awk terhadap saya, terhadap keluarga saya juga yg tak kan saya lupa! Sumpah awk the best yg pernah saya kenal selama lama nih, Sorry sgt klu saya pernah buat awk kecewa, saked hati, marah dgn sikap saya. Bukan kalau, tpy mmg ada kan? Saya tahu tuh! Thanks a lot. Byk bnda awk ajar dalam hidup saya, akan saya apply di masa akan dtg. Harap impian kita berdua tercapai. Amin Insyaallah! Semoga ia menjadi nyata, bukanlah angan angan kosong. Saya sayang awak. Itu mmg adalah ayat simple yg semua org boleh ungkap. Tapi ayat itu betol betol ikhlas dari hati saya. Terlalu bermakna buat saya. Tolong simpan semua kenangan kita bersama, saya harap awk tk kan lupakan tuh semua. Kalau kita tak dipanjangkan umur please sedarkan saya, cerita kan balik kenangan yg kita pernah cipta, cerita kn balik pengalaman yg pernah kita tempuhi bersama, please jgn lupekan saya! Saya tk sngke yg kita boleh kekal selama nih :) Awak laa laki pertama yg pernah couple dgn saya paling lama! Dgn awk jgk laa impak yg paling besar saya pernah terima dgn org ramai. Semua kenal kita, Byk sangat kenangan yg kita alami, susah untuk ungkap ungkapkan di sini, biarlaa hanya kita saje yg tahu! Terima Kasih.

P/s : baca sambil dgr lagu nih "yang ku tahu cinta itu indah-afgan ft nagita"

No comments:

Post a Comment