Followers

do you like ? :)

Tuesday, March 22, 2011

TAKOT -.-

woi ! tetibe cuak gila nih . tadi relax jea . lepas tgk status kat fesbuk nih semua cite pasal spm nih tetibe pulak hati aku gugup , mulut gagap . grr~ jgn laa seksa zahir dan batin aku ! ermm . nak amek cepat laa , malas nak tggu lepas zohor . baik amek awal , dah tahu relax sikit . ermm , nih tak tahu asyik terfikir fikir , asyik dok bilang bilangh berapa A aku pungut . haih , aqeelah ! jum pegi amek . saya dah tak tahan dah nih nak menahan ingin tahu result saya , mama tanya pulak berapa agak agak target ? pergh ! tamau btau biar aku sorang jea tahu bape target aku . buatnye tersasar jauh , tak malu pulak aku ? aku harap apa yg aku target tggi lagi result aku yg sebenar . aku dah buat sehabis baik dah dalam dewan hari tuh . takot doe ! ermm , harap semuanya baik baik . Amin ! Ya Allah , talong laa kuat kan semangat aku , Amin . 


TAKOT !

No comments:

Post a Comment