Followers

do you like ? :)

Friday, March 4, 2011

tabah .

Wahai... Pemilik nyawaku
Betapa lemah diriku ini
Berat ujian dariMu
Kupasrahkan semua padaMu

Tuhan... Baru ku sadar
Indah nikmat sehat itu
Tak pandai aku bersyukur
Kini kuharapkan cintaMu

Reff. :
Kata-kata cinta terucap indah
Mengalun berzikir di kidung doaku
Sakit yang kurasa biar jadi penawar dosaku
Butir-butir cinta air mataku
Teringat semua yang Kau beri untukku
Ampuni khilaf dan salah selama ini
Ya ilahi....
Muhasabah cintaku...

Tuhan... Kuatkan aku
Lindungiku dari putus asa
Jika ku harus mati
Pertemukan aku denganMu


lagu nih buat aku teringat kat qiey . hmm , knp laa dgn aku nih smpy mempengaruhi jiwa aku ? nak buat mcm mne aku dapat rasa apa yg dia rasa , even aku tak pernah ada pengalaman sama dgn dia , tapi aku faham sgt perasaan yg dia alami skrg . dia mesti rasa sunyi kan ? kesian dia . aku pun dah tak tahu nak ckp apa lagi . yg penting dia kene ubah perangai dia , klu tidak lama lama dia boleh jadi gila . berdosa besar dia tak dapat terima hakikat .tapi tulah kan , klu aku pun mcm tuh jgk . mintak jauh laa dari semua nih . bby ! you sentiasa jaga diri yea sayang ? saya terlalu sayangkan awk tahu ? jgn buat saya mcm nih yea ? klu awj tgglkan saya , mcm tuh laa saya rasa . org lain yg rasa , saya yg lebih lebih tau ? saya tak tahu laa klu bnda nih jadi kat diri saya . huh tamau . speechless ! harap kawan dia sentiasa ada dgn dia , teman dia di mana mana sahaja ! :')

No comments:

Post a Comment