Followers

do you like ? :)

Thursday, December 30, 2010

datang dan pergi :')

haa ! smlm 30 dis 2010 . ade ape eh ? hmm ade macamMACAM :) hehe ade seronok , marah , heppy , penat , mcamMACAM laa . tak boleh nak dirungkai kan semua . waah ! ayat BM gitu . haha :D *tayah nak ayat BM sgt lah kn kat sini :P SPM dah habis . haha

mcm biasa laa kn awalAWAL pagi dah bgn nak solat subuh .  lepas subuh lakukan harian rutin yg mmg wajib aku akn on fb menggunakan mobile . mesti on jgk walaupn tade gambar , kecik . tapi aku ttp puas . *orang bersyukur kn . mane pernah merungut . hahahhaha :P *mereng . lepas dah on FB via mobile on lappy plk on fb blik . hahhaha sakai tak sakai laa kn . nak buat mcm mne dah mmg harian rutin aku . tapi pagi nih tak boleh on pki fun sbb tgh service for new year :( tak best btol . haih . okayokay smbung blik cerita tadi . hmm sampai mne eh ? searchnig ... ohh sampai kat situ . pastuh wb dgn atuk , pak ngah and nabilah . hahah :D canggih tak atok sy ? atok awk ade ? haha tadekn ? jgn jeles :P haha

pastuh mama bising plk kan smlm haih . sbb on lappy pagiPAGI . hehe . klu sy pn marah :P mandiMANDi kemas rumah , makan , semualah yg ptt di buat , on blik dan bla bla bla~ tggu mama blik semua , siap utk keluar , haa ! smlm tema wrne PINK hehe :P setiap kali keluar mesti ada tema . harituh  warna PUTIH . hee :) tapi smlm tudung hodoh ohh ! -.- benci . grrr~ nak beli tdong bru mlm nih :( haih . tak do pitih blako . sdeynye . tamau mintak mama . kesian mama . aku dah besar dah , dah boleh gune dwd sendiri . tak baik menyusahkan mak ayah . BERDOSA . kita mintak jee duit parents mane tahu dia tade dwd ke . dia bagi jee sbb anakANAK mintak . haa ! kan dah berdosa . huhu~ ustazah kejap :P hehe .

lepas zohor keluar . siapSIAP . haha hang kali nih tak pakai BULU MATA palsu eh ? hahha menyusahkan dan menyampah -.- haha . pakai simple jee lah . tak beli lagi gam wrne putih . bile keluar asyik lupa jee , bila balik bru teringat . biasa la pn . huhu . bob lmbat plk smlm -.- terhegehHEGEH mcm unta . dah laa smlm hujan habes kotor dah seluar yg berwarna putih tuh . sensitive . kte wrne putih kn . grrr~ tapi tak marah pn bob :) hehe saje je physco . pastuh boleh plk kat esso nak marahMARAH . org ckp jee 'bru isi minyak' dia dah marah . hmm . aku pn tarik muke laa kn . gera gak aku . tah laa asyik nak marah jee . grrr~ sabarSABAR . kang aku letup huh satu ape pn dia tak dpt . hmm . smlm dia bwk mcm ayam plk . fuuuuhh pelesit . hahah . lepas isi minyak dia bwk laju sbb nak berseliseh dgn kereta nnty tak kene kcu dgn guard tuh . haha :D aku kat blkg dah mcm cacing kepanasan . menggelupur gayat . hahahahhahaha mcm F jeee doe ! tapi disebabkan ego aku nih yg tggi menggunung tak pgg dia cket pn . haha :D salu kalau dia bwk laju ade laa jgk aku pesan . haha klakar bai smlm menahan gayat . babi jee . haha pastuh dia bwk mcm org gyle plk sup sap sup sap sup sap . haha . aku dah tahan takot dah kat blkg . sumpah klaka doe . dia boleh rilex nyanyiNYANYI kat dpn . haha . nasib tak lalu taman muda yg kat tamaan mawar punye bukit yg ade rounabout . haha btol kee aku eja ? ahh tibai jelah . hahah situ mmg aku akn confirm peluk dia dah . hahahhaa :D Ya Allah kelakar gile . haha . lastly sampai kat mane tah , aku terus peluk dia . dah tak tahan sgt . haha :D bodoh btol . pastuh park KERETA kat BB . hahahhahhaha :D tuh lagi satu hal . i nak kereta . hahahahha :D sory laa safira . haha :D apeAPE jelah :P skali kantoi padan muke .

pastuh menuju kee BB dulu jumpe budakBUDAK lai meng 6P .dorang punye lah bersemangat dtg pkl 12 . haha aku dgn bob sampai nak dkat pkl 3pm kot . haha yelah sape tak marah . klu aku pn marah . pastuh menunggu si safira and mirul . tuh pn lambat -.- tengahTENGAH nak menunggu dua orh tuh ade plk promoter promote no hotlink . sory lah i tak pki no maxis , i pki digi jee :) hee . then gerak pavi . ktenye nak tgk wayang . tapi mcm tak best jeee reunion pegi tgk wayang , tak boleh borakBORAK . senyap jee . bosan gyle kot -.- haih . akhirnye bersuara jgk . tak nak pegi tgk movie . huhu . nak pegi lepak kat STARBUCK COFFEE . hadoi . lemah btol aku . tak tahu nak order ape .lupe dah , lame gyle tak mkn kat situ . mmg lame lah . huhu~ control ayu jelah smlm kn . haha :D naseb baik smlm penoh . haha :D slmt . planPLAN pegi main bowling . haha :D klaka plk bile igt blik . asyik masok longkang jee
1. amirul
2. adrian
3.ANIS
4. aiman
5. tan teng teng
6. bob
7. safira
 
pastuh pegi mkn kot kat pizza . haa yelah pun . haha tyme nih pn best jgk mengusik si aiman and safira . haha :D muke masingMASING pn dah merah kene sakat . haha :D klaka doit . haha macamMACAM . aiman kitai slow jee . haha masingMASING kene bahan . grrr~ germa smlm . bayar RM22 dpt mkn satu keping jee ! geramnye . tak kesah sgt pasal duit tuh . aku kesah sbb aku lapar tyme tuh . org lain dpt 3 keping . huh ! sabar jelah tgk jelah budakBUDAK tug amek pizza . yg lagi satu tuh tak rase pn :( hmm . marah sgt smlm tapi nak buat mcm mne kn . grrrrrr~ hmmmm . lapa thu tak smlm ? naseb ade sup . hmm .

pastuh sisha . dah laa geram lapa , pastuh geram plk pegi sisha . mintak izin plk nak sisha . haih , alasannye kene bayar sbb dia yg ajak .. dah tuh buat ape nak bayar dah klu kau tak sisha . haih . tapelah sabar jelah . dah malas sgt nak cakap , nak tegor apeAPE lagi . dia pn dah besar kn . bialah dia . dia sakit bkn urusan aku . hmm . fira nak blik plk . ade keje , tulah skrg masingMASING dah busy . hmm . dah besar dah rupenye . tulah dulu kecikKECIK jee :) rindu plk zamanZAMAN dulu . so , habes sisha tuh pkl 7 lebih kot rasenye . pastuh masingMASING blik . 

mlm tuh plk pegi jalanJALAN crik selipar , crik kat kg baru tade choice . cket jee dah laa tade size . tak terfikir plk kat carefour ampang ade . so pegi laa sane kejap beli selipar tuh utk blik kg act . huhu ;) ade plk bju kurung cotton kat situ . lawa nye ! :( pastuh tergodsa dgn kemeja kat luar :( huh sdey tak dpt beli . nak beli . na beli sgt . tapi yelah kn duit tak mengizinkan :'( tak nak mintak mama , mcm biasa lah alasannye tak nak menyusahkan mama . haih . nak kerja ! nak shopping . nak bju kurung tuh :( nak bju tuh :( nak hills :( hmm . hidup sy tak mcm org lain . tak nak susahkan org :( sdeynye ! hmmmmmmm .

pastuh blik tuh callingCALLING dgn bob boleh plk gadoh . huh . bnda bodoh jee gadoh . huh ! tah laa . malas laa nak igt . aku pn menyampah . ggrrrrrrrrrrrr~ geram tahu ? dah laa frust tak dpt kemeja , gadoh plk . huh ! aku cume kongsi ilmu yang aku tahu jee tak kte pn aku nih nak berlagak pandai semua . dah laa serious doe aku dah fed up tahap gaban dgn semua nih . lepas nih aku malas dah nak tegor dai kee ape . aku tegor aku kene blik . mcm sakai jee . bialah dia dgn hidup dia . gggggrrrrrrrrr~ dah laa menyampah plk aku . hmm .

No comments:

Post a Comment